داستان نویسِ مغرور !

داستان نویسِ مغرور !

گاه عاشقانه اند و گاه بی رحم . . گاه حس لطیف زندگی دارند و گاه بوی تَعَفُنِ مرگ میدهند ... دلنوشته هایم را میگویم !
داستان نویسِ مغرور !

داستان نویسِ مغرور !

گاه عاشقانه اند و گاه بی رحم . . گاه حس لطیف زندگی دارند و گاه بوی تَعَفُنِ مرگ میدهند ... دلنوشته هایم را میگویم !

شعربازی : سفر در هوای تو

ای حُسن یوسف دکمه پیراهنِ تو     دل می شکوفد گل به گل از دامن تو


جز در هوای تو مرا سیر و سفر نیست       گلگشت من دیدار سرو و سوسن تو


آغاز فروردین چشمت، مشهد من        شیراز من اردیبهشتِ دامن تو


هر اصفهان ابرویت نصف جهانم         خرمای خوزستانِ من خندیدن تو


من جز برای تو نمی خواهم خودم را        ای از همه من های من بهتر، منِ تو


هر چیز و هر کس رو به سویی در نمازند       ای چشم های من، نمازِ دیدن تو!


حیران و سرگردانِ چشمت تا ابد باد        منظومه دل بر مدار روشن تو


زنده یاد "قیصر امین پور"

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.